Firma va avea în exploatare un echipament funcțional pentru care nu trebuie să imobilizeze capital (nu se strică cash-flow-ul), plata efectuându-se lunar, trimestrial sau anual;
Garanție extinsă pe toată perioada de desfășurare a Contractului de Service Total;
Prin contract, noi ca și furnizori, ne obligăm la un număr nelimitat de intervenții (la cerere și obligatorii), cu un timp de răspuns garantat - standard 4 ore, timp de remediere garantat - 8 ore, inclusiv înlocuirea echipamentului cu unul similar în 48 ore în cazul constatării unei defecțiuni majore.
Control total al costurilor de copiere/tipărire/scanare pentru o mai bunã bugetare a costurilor. Cu un Contract de Service Total, sunteți protejați de orice defecțiune ulterioară.
Posibilitatea de upgrade gratuit al echipamentului în orice moment, fără niciun fel de penalități.
Condiții
Valoarea abonamentului lunar prevede un numãr de copii/printuri (min. 2.000 pagini). În acest tip de contract sunt asigurate toate consumabilele (mai puțin hârtia), precum și servicii de mentenanțã și service (minim unul pe lună sau la cerere ori de câte ori este nevoie);
Gradul de acoperire calculat este de 7%/culoare. În cazul în care se înregistrează acoperiri mai mari de pagină, se achită separat sau se (re)negociază tarifele;
Plata se va face lunar, în primele 5 zile ale lunii pentru luna precedentă, în funcție de numărul de copii/printuri realizat în luna respectivă. Evidența contoarelor se va ține de ambele părți, urmând a se verifica lunar;
Pentru plata în avans pentru 12 luni, se acordă un discount de 20%. Pentru plata în avans pentru 6 luni, se acordă un discount de 10%;
Toate echipamentele pot fi vizualizate și testate înainte de semnarea contractului la sediul nostru din Bacău;
Echipamentele se pot accesoriza (la cerere) și cu opțiune de fax. În cazul în care aveți nevoie, solicitați și această opțiune.